A vízió új formát keresett magának, Ádám pedig úgy döntött, nem igyekszik többé a múltat rekonstruálni, hiszen ezzel amúgy is csak túlszépített, torz képet nyújthatna, inkább a jelenben megtapasztalható értéket teremt, amely a múltbéli tudásban gyökerezik. Ne az ősöket kövesd, hanem azt, amit ők követtek! – ez volt az elve. Így jött a vendéglátás, így hozták létre hosszú évek munkájával a Faluhely Majort, amelynek minden részlete pontos elgondolás szerint illeszkedik a nagy egészbe. Ádám tudatosan kerülte a falusi turizmus kamuit és kliséit, a köcsögfát, a muskátlival megrakott szekeret, az állatsimogatót meg a standardizált népi motívumokat. Édeskés, hazug parasztidillt ne keressünk nála, annál inkább a törekvést, hogy autentikus módon örökítse tovább a hagyományt.
A majorba érkezvén elsőként a vendégház két szobájába lesünk be, szerencsénkre még nem érkeztek meg az aznap várt vendégek. Mindegyik szoba egy évszak nevét viseli, s ehhez illően más-más hangulatot közvetít. Az istállóvégben kialakított Nyár padlóját faháncs borítja, látunk itt létrán megközelíthető gyerekkuckókat, a plafonon gallyakból készített lámpát. A Télben homokkal felszórt talaj, rajta deszkapallók, medenceként kőkút szolgál. Első blikkre extravagáns lakberendezőket gyanítanánk a fantáziadúsan megdizájnolt szobabelsők mögött, pedig Ádám egyedül gondolta ki és valósította meg mindet paraszti gyűjteménye darabjait, a háznál lévő tárgyakat felhasználva.
Régvolt használati eszközök, amelyeknek mára szétmállott eredeti társadalmi-kulturális közegük, a fogadó enteriőrjében új, praktikus funkciót nyernek, esetleg esztétikai célt szolgálnak. Viszont a legarchaikusabb stílusú szobában is vannak elemek, amelyeket soha nem találtunk volna meg egy parasztházban. Egyértelmű az üzenet: a falusi valóság értékeit az újraalkalmazás mentheti át korunkba, ehhez viszont elengedhetetlen a hitelesség és az önreflexió.