Az artista, akitől először lesápadt a magyar vámos, miután három év kintlét után hazajött karácsonyra, legközelebb már egy gyönyörű szőke lánnyal tért vissza. Csakúgy, mint szüleié, György párválasztása is regényesen alakult. Hazájuktól több ezer kilométerre találtak egymásra Zsuzsannával, aki korábban a balettintézetben tanult. „Már több éve kint voltam, amikor megérkezett hat lány egy csoportprodukcióval, köztük volt Zsuzsanna is. Ő ezek után már nem sokáig maradt a csapatával. Egy karácsonyi szünet alkalmával pedig itthon összeházasodtunk, aztán másnap mentünk is vissza” – idézi fel a férfi, majd felesége is bekapcsolódik a társalgásba. Egymás mellett ülve, a másikat kiegészítve mesélik, milyen csodálatos volt innentől kezdve majdnem harminc éven át Fudi és Suzanne-ként fellépni, és mennyire egyértelmű volt, hogy a gyerekeik is ezt a pályát választják majd. „Szinte minden rezdülését ismerjük a másiknak. A feleségem, aki egyébként mindig aktív részese volt a produkciónak, még arra is fel volt készülve, hogy premierkor gyorsabb leszek, erősebbeket fogok dobni, túlpörgök kicsit” – elemzi a kettejük közötti összhangot az artista.
Pörgésben ma sincs hiány. Miközben beszélgetünk, sorra kerülnek elő a fellépőruhák, programfüzetek, felvételek, aztán György hétköznapi természetességgel előkap a fiókból egy André Kertész-fotógyűjteményt is. Meglepettségünket látva rögtön megosztja az album történetét: „Megesett, hogy egyszer New Yorkban váratlanul leszólított minket egy férfi, aki aztán jó sokáig velünk is maradt. Szereztünk neki belépőt a fellépéseinkre a Madison Square Gardenbe, együtt ebédeltünk, sétáltunk és hasonlók, ő meg folyamatosan fotózott. Amikor továbbindult, odalépett hozzám, és azt mondta: »Gyurikám, én ezeket a fotókat neked adom!« A képeket dedikálta is, innen tudtuk meg, ki kísérgetett bennünket.”
Mi még magunkhoz sem térünk az ámulatból, mikor az artista a feleségéhez fordulva kérdi: „Na, anyu, zsonglőrözzünk valamit? Három buzogánnyal bevállaljuk még együtt, nem?”
Mint megtudjuk, régen ment ez nyolc, sőt kilenc darabbal is, amit még a szakma is nehezen hitt el. „Ugye olyan, mintha nem is oda néznék?” – kérdezi a képekről is visszaköszönő széles mosolyával Fudi, miközben próbáljuk követni a levegőben repülő buzogányokat. A minden kétséget kizáróan színpadra termett férfi ezután – még mindig a tárgyakkal egyensúlyozva – így folytatja: „Nagyon fontos a hangulatteremtés. Minden előadás más, évek kellenek ahhoz, hogy az ember ráérezzen közönségre.”
Ha valaki, hát ő biztosan ráérzett. Felléptek negyvenháromezer ember előtt a Houston Astrodome-ban, dolgoztak két évet a Bahamákon Pavarotti menedzserének kaszinójában, kétszer is részt vettek a híres The Ed Sullivan Show-ban, a legemlékezetesebb élményük mégis ahhoz a fényképhez kötődik, amelyen az érkezésünkkor megakadt a szemünk. „Észrevették, ugye? A képen épp kezet fogok II. Erzsébettel. Rajtunk kívül két magyar szám jutott eddig ki a London Palladiumba. A jegyet persze nem értem vették, tudom, de az élmény felejthetetlen” – nosztalgiázik György. Visszavonulása után dolgozott külföldön műsorvezetőként, majd bohócok tanáraként is, de végül hazahúzta a szíve, és családjával Mátyásföldön talált végleges otthonra. Ugyan már nemigen szerepel, a cirkuszi előadásokat ma is lelkesen látogatja. Mint mondja, sokan kérdezték, miért jött haza ilyen sikerek után. „Hat év az akkori Amerikában fantasztikus volt, viszont azt szerettem volna, hogy az ott elsajátított stílusunk itthon csillogjon igazán.”